Thursday, September 1, 2016

Hírös hét Kecskeméten...
néhány fotó az erre az alkalomra készített munkáimból :)

Már a legtöbbet én is fényképről nézegetem, hisz sok mindent vittetek a termékeimből. Köszönöm Nektek, hogy sokan meglátogattátok a standomat, és vásároltatok!

Sok-sok új termék készült, többek között ajtódíszek széles választéka, melyek teljesen egyediek, hiszen mindegyik kézzel van rajzolva. A hátoldalon alá is írtam őket. Találkozhattatok még kicsi és mini szivecske díszekkel, melyek szintén mind kézzel készültek. Sokukon pedig kedves üzenet is volt.

Készítettem - szintén teljesen egyedi - vászontáskákat, melyekre kézzel készültek a grafikák, így garantáltan egyediek. Nincsenek sokszorosítva sem. Mindegyik dedikálva van a táska fülén belülről.

Elindítottam az új sorozatomat, mely a barátkozásra és a kedves bánásmódra buzdít. A barátkozz! sorozatban pl. találkozhattatok rókával és báránnyal, cicával és egérrel, farkassal és báránnyal. Ők mind arra buzdítottak, hogy legyünk nyitottak, és ismerjük meg embertársunkat, attól még, hogy más, lehet, hogy barátságos :) - velük találkozhattatok vászontáskákon, ajtódíszeken, szivecskéken.







No comments:

Post a Comment